Regulamin

§1

Właścicielem Sklepu Sollo.net.pl jest Firma PPHT"LOTOS" Piotr Grycz z siedzibą : Cieszyn ul.3-go Maja 20

zwana w dalszej części Sklepem, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Cieszyna zwana dalej Sprzedawcą.

§2

Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową poprzez swój sklep internetowy sollo.net.pl

§3

Złożenie zamówienia odbywa się poprzez stronę sollo.net.pl. Po złożeniu zamówienia Klientowi zostaje wysłana e-mailem informacja o jego otrzymaniu przez sklep.

§4

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przeciwnym wypadku Klient jest informowany o stanie zamówienia i wybiera spośród następujących alternatyw:
a) częściowa realizacja zamówienia
b) wydłużenie czasu oczekiwania
c) anulowanie całości zamówienia

§5

Warunkiem wysłania zamówionego towaru Klientowi jest w przypadku:
a) zamówień płatnych przy odbiorze - potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia e-mailem
b) zamówień płatnych przelewem – potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia e-mailem oraz wpłynięcie na konto Spółki zapłaty za zamówiony towar.

§6

Klient wybiera sposób dostarczenia towaru spośród następujących możliwości:
a) dostawa przesyłką listową lub paczką ekonomiczną czy priorytetową realizowaną przez Pocztę Polską;
Jest możliwy odbiór osobisty zamawianego towaru w sklepie przy ulicy Rynek 19 w Cieszynie.

§7

Koszty dostawy pokrywa Klient wg aktualnego Cennika kosztów dostawy. Są one uwzględnione na fakturze. Poniższy cennik na przesyłki Poczty polskiej uwzględnia paczki do 2 kg W przypadku przesyłki powyżej 2 kg, koszt przesyłki uzgadniany jest indywidualne.

§8

Termin przygotowania zamówienia do wysyłki wynosi maksymalnie 3 dni roboczych, pod warunkiem dostępności w sklepie wszystkich zamówionych artykułów. Całkowity termin realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania towaru do wysyłki plus czas przesyłki właściwy dla firmy ją realizującej (Poczta Polska).

§9

Płatność za zamówiony towar następuje w następujący sposób:
a) przy odbiorze: należność pobiera listonosz;
b) przelewem bankowym na konto sklepu;

§10

Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że nie był on używany oraz nie jest w żaden sposób zniszczony (zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"). Zwracamy wartość towaru bez kosztów przesyłki.

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj aktualne oferty promocyjne.
Dla naszych stałych Klientów!
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies
X